ACNE, LOVLEY ACNE



Helt underbar! Fy fan vad jag älskar Acne. Jag som har letat efter en liknande klänning. Men det blir inget köp nu, men kanske senare inpå våren. Vill ni veta en sak? Jag hade shopping förbud förra månaden eller aa, den här månaden men den är ju snart slut och jag klarade det!! Jag har inte köpt en enda sak! Riktigt stolt över mig själv. Har precis påbörjat packningen här hemma men allt får inte plats. Har än så länge med mig 6 par skor :S
Nu ska jag bättra på sminket och åka och hämta upp Felix och de andra. Vi ska nämligen ner till Palace och fixa inredningen till imorgon!
Vi hörs imorgon igen. LOVE FROM ME

Kommentarer
Postat av: natta

jag och tre tjejer till. Bäst att börja köa i tid då eller? vad kostar entré annars? å vad kostar garderbo? kram

2010-01-28 @ 21:46:16
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: natta

eller jaha.. det ÄR entré alltså? vad kommer det att kosta?

2010-01-28 @ 21:47:45
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: n

jag e ute o cyklar alltså, läser fel, hahha sorry

2010-01-28 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0