TRÖTT!? JAG!?

Hej på er!
Shit, idag har det vart en kämpig dag kan jag ju säga. Från första dagen sen jag kom hem från USA så har jag jobbat, jobbade igår fram till 19 och klockan 21.15 skulle vi som jobbar med "The World" ses på Palace och där jobbade jag hela kvällen och var hemma klockan 4 inatt. Sen var det bara upp och hoppa imorse och jobba på D&Company. Haha, ni kan ju gissa om jag var fräch när jag kom till jobbet?! Var så sliten imorse att jag inte ens orkade kolla i garderoben vad jag skulle ta på mig så det blev samma outfit som dagen innan. Men men, det var värt det eftersom vi hade skit kul igår kväll! Var någon av er där? Hade ni kul? Här kommer bilder på min gräddbakelse som jag bar kvällen till ära (ursäkta den dåliga bild kvalitèn).














Kommentarer
Postat av: jenny

UNDERBAR KLÄNNING!!!

2010-02-22 @ 11:26:21
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar din gräddbakelse! :D

2010-02-22 @ 12:34:06
URL: http://kiinez.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohh var kommer kläningen igrån?

2010-02-22 @ 13:11:41
Postat av: emelie

Jag köpte den på Nelly för länge sedan. Kommer dock inte ihåg märket..

2010-02-22 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0