THIS IS WHAT I CALL LIVING THE LIFE

GODMORGON SVERIGE!!

Hur har ni det?! Här är det UNDERBART kan jag lova. Denna gång har vi uppgraderat oss med hytterna så vi har balkong :) Om ca 1 timme kommer vi lägga till i en liten vik så kommer det små båtar ocg stjusar alla in till Haiti (Labadee). Royal Caribbean har en egan del av ön. Så det är inte farligt för oss att gå iland eftersom de har spärrat av osv. Först tyckte jag att det känndes lite jobbigt att åka dit men båten har faktist ca 500 av lokal befolkningen som jobbar för båten där. 
Men men, nog med det! Igår var det väldigt varmt, vi var bara ute till havs. Idag blir det Haiti, imorgon Jamaica osv.. Sjukt underbart med semester vill ja lova! Det enda tråkiga är att de inte alls har mycket mat som jag kan äta. Till frukost är det i princip bara frukt osv som jag kan äta. Det är lite tråkigt när det är en JÄVLA STOR buffe med förätter, varmrätt och extremt mycket desserter. Men det är bara att göra det bästa av situationen.
I morgon får vi se om vi får våra väskor när vi lägger till i Jamaica (de skulle nämligen frakta de dit). 
Tyvärr är datan extremt seg så det tar nästan 15 minuter att ladda upp en enda bild så ni får nöja er med detta!


Hotellet i Miami (ett av skyskraperna)











Bild från rummet. Vlken utsikt va?

 






Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

oh vilken utsikt!! inte avis ;)

2010-02-02 @ 15:44:19
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va fint!! du förtjänar en fin semester!! kram på dig

2010-02-02 @ 17:57:53
Postat av: Bella

FAAN!! Va nice du har det Pemme!!!! Sola åt mig oxå, för jag e typ blekast i stan;) Hoppas du har det bäst! Pusss

2010-02-03 @ 14:26:49
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säger bara Njuuuuuuuuut! Du vill inte veta hur det är här i Sverige nu, KYLA - BLÅST - SNÖ. Du vill inte komma hem, så SOLA ordentligt!!!!

2010-02-03 @ 16:02:47
Postat av: Jenny

Jag är inte det minsta avis. Vi har minsann snö i mängder här hemma. Vad är ett blått hav och vit sandstrand mot snålblåst och en meter snö? Nada ;)

2010-02-03 @ 23:45:09
URL: http://hastfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0