SNART ÄR JAG HEMMA

Godmorgon!

Kom precis upp, har vart nere och käkat frukost. Idag är det lika kallt som det vart alla andra dagar. Dock så ska vi ta det lungt eftersom vi flyger hem imorgon. Igår var vi på Disney World men det var så sjukt mycket folk och 1 timmes väntetid till alla attraktioner så vi åkte faktist hem efter några timmar. Men det är sjukt hur stort det är! Alltså Disney är uppdelat på FYRA olika parker. Vi var bara på en av dom och de är så stora så att man hinner bara med en park på en dag (heldag). Så gillar man Disney är det perfekt :)
För någon dag sen var vi även på Sea World. Vi såg sjö lejon, delfiner, späckhuggare och mycket mer! Alltså jag höll på att börja grina när vi såg späckhuggar showen. Den var så rörande och fin. Det var där de spelade in rädda willey (stavas?). Kommer ni ihåg den filmen?! Showen var iallafall helt fantastisk och jag filmade faktist med min mobil men tyvärr så vet jag inte hur man för över filmerna till datan från mobilen så ni får se lite bilder istället.









På tisdag kväll kommer jag iallafall hem för er som vill veta så då ska jag försöka att börja blogga somvanligt igen. Jag har iallafall försökt att uppdatera härifrån så mycket jag kunnat. Dock hade jag gärna stannat är i USA. Skulle mer än gärna vilja bo här eftersom jag trivs så bra med folket. Hemma i Sverige är alla så tysta, tilbakadragna och man får inte sticka ut mer eller ha andra åsikter än resten av sverige för då tycket folk att man är störd. MEN jag har faktist endel förhoppningar och förväntingar nu när jag kommer hem så det ska bli ganska kul det med faktist :) Plus att jag har alla mina underbara vänner hemma. Jag lär komma tillbaka hit så det är ingen fara ;)

Vi ses hemma i Sverige mina vänner och läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0