SATURDAY

Godmorgon mina kära vänner!

Nu har jag vaknat, eller jag har knappt sovit en blund inatt om jag ska vara ärlig. Har så svårt att stressa ner när jag kommer hem så jag somnade nog inte förens klockan 5. MEN idag är en ny dag och snart ska mamma och jag åka till massa inredningsbutiker inklusive IKEA och köpa allt som jag behöver när jag flyttar. Kommer köpa allt nytt, det enda jag kommer ha med mig är min säng. Hoppas verkligen att jag hittar något, är ju så jävla kräsen och nöjer mig inte med vad som helst direkt..

Gårdagen var lyckad iallafall! Dj:en körde grymt bra musik. Ett golv där de körde massa med Micael Jackson och det andra var vanlig club musik. Jag tog endel bilder men min mobil som jag tog de med verkar inte vilja samarbeta för tillfället. Alla bilder fungerar nämligen att ladda upp förutom de jag tog igår :S
Jag körde iallafall på black and white tema igår och en lättare sminkning på ögonen med knall rött läppstift.
Vi ses senare!


Kommentarer
Postat av: Lina

Aha då ska jag lugnt skicka efter därifrån.. Hur e stl?Allt är bara bra med mig,hur är det med dig då?kram

2010-02-27 @ 10:35:24
URL: http://lina84.blogg.se/
Postat av: Monika

Men bra!! Nykterhet är det nya svarta har jag hört ;)Bra att kvällen blev bra. Hoppas du hittar nåt fint på IKEA nu! Det är ju så kul att köpa nytt till hemmet. =) Vi ses granne! ;) kram monika

2010-02-27 @ 10:54:12
URL: http://monika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0