PICTURES

HALLÅ! Hur är läget hemma i Sverige?! Jag har precis käkat lite frukost (ägg och majskolvar). Idag är det dåligt väder så det kanske blir lite shopping om vi har tur. Ska nämligen på pirat middag ikväll. Låter lite lustigt och vet inte riktigt vad det är men de rekomenderade det här på hotellet så vi ska testa det. Igår var vi på en italiensk resturang på Disney downtown och gissa vad?! DE HADE GLUTENFRI PASTA!!!! Åhhh, alltså ni förstår inte, jag har inte kunnat äta mig mätt (på god mat) på nästan hela resan!! Jag blev överlycklig iaf :)
Nu när vi har fri internet här på hotellet slänger jag upp lite bilder från däck på båten så ni får se hur det ser ut. Går nämligen snabbt att ladda upp bilder här!


















Kommentarer
Postat av: Emma _ Foto m,m

Guuud va häftigt :)!



När kommer du hem?

2010-02-09 @ 20:29:37
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma _ Foto m.m.

okeeej :)! hur är de då? underbart antar jag :D?!

2010-02-09 @ 22:32:55
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma _ Foto m.m.

jaha jaa nae då kan de vara lite jobbigt! jaha jaa de är ju tråkigt, mejn du lär ju vara brunare än oss här hemma ;P



Jaa men de är ju me kul, få se lite mer av ställen i världen än bara stranden :)!

2010-02-10 @ 17:23:10
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: katti

men guuuuuud vilken båt!!! :O

hihi :) hoppas du har d bra! kraam

2010-02-13 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0