ORLANDO

Nu sitter jag här på hotel rummet i Orlando. Vi gick av båten i morse och åkte direkt och hämtade syrrans och pappas bagage på Miamis flygplats (kom bort när vi flög hit) och hyrde en mini buss för 16 personer. Vi är visserligen bara 7 pers men vår packning fick inte plats i någon mindre bil! Haha.. Vi tog iallafall en roadtrip hit till Orlando och chekade in på ett underbart fint Hilton hotel.
Rummen as fina, stora och i somrummet har vi bubbelbadkar ;)
Kom precis upp från baren och resturangen där vi åt middag och drack lite drinkar. Känner mig lite halv full nu måste jag säga. TYVÄRR är det inget vidare bra väder här :( Några dagar ska det regna och de dagar det ska vara fint väder är det inte mer än 15 grader. BRRR. Ingen av oss har ju med sig sådana kläder. Jag är så nojig att jag ska vara lika vit när jag kommer hem som jag var innan jag åkte. Jävla skit också.. Men vi ska iallafall på massa parker och attraktioner så det ska bli roligt. Tur som fan att jag åkte hit i min skinn jacka så jag har något att ha på mig..

Nej, nu ska jag lägga mig och kolla på tv.


Kommentarer
Postat av: anna

så snygg emelie. och kan säga att du absolut inte är blek. vilket du kommer se när du kommer hem o ställer dig next to me ;) ha det underbart sista tiden :)

2010-02-08 @ 12:09:34
Postat av: Johanna

Du är ju som sagt verkligen inte blek :) Å himla mkt varmare har ni än vi för här är det kallt som tusan!



Hälsa familjen!

Kram Johanna

2010-02-08 @ 13:18:29
URL: http://johannnis.blogg.se/
Postat av: Patrick

Hoppas att allt är bra där borta!



När var det du skulle komma hem?

2010-02-08 @ 13:55:33
Postat av: emelie

Nej jag blev ju brun på kryssningen men det är alltså seriöst 15 grader här i orlando så brännan hinner försvinna innan jag kommer hem buhuu va så jag menade =(

2010-02-08 @ 15:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0