KOMMENTAR

KOMENTAR

hej tycker du verkar vara en mkt bra tjej :) jag skulle vilja dela med mig av en liten händelse ur mitt liv, då du verkar ha många besökare så kanske detta når ut till lite fler än till de få som läser min blogg. jo jag har varit tillsammans med en kille i ca 7 år, under vårt förhållande har han varit otrogen flera gånger, jag förlät honom hela tiden men han fortsatte han sa att han aldrig mer skulle göra nåt sånt och att han älskade mig över allt annat. det slutade med att jag blev så svartsjuk att jag var tvungen att hålla koll på honom hela tiden, ringde honom om undrade vad han gjorde, var han var, vem han var med. jag blev till och med arg över att han addade tjejer på facebook eller att nån tjej hade kometerat nåt på facebook. jag mådde så dåligt över att vara orolig hela tiden att jag blev deprimerad, han forsatte i hemlighet att ha kontakt med tjejer och flörtade hej vilt, vi gjorde slut och jag var fortfarande jätte svartsjuk och skulle ha koll på vilka han träffade osv tills jag en dag sket fullständigt i vem han träffade vem han pratade med, jag insåg att jag var värd så mkt mer än en kille som hela tiden ljuger och är otrogen. Så alla ni tjejer där ute som hela tiden förlåter era killar... dom kommer att göra det igen och igen, hur mkt de än säger att de älskar er, gå vidare och hitta en bättre kille för det är ni värda, annars går man där hela tiden och undrar vad han gör och vem han är med och tillslut blir man galen...

//johanna

Hej Johanna!

För det första tycker jag att det är tråkigt att du skriver så. Antar att det är mig du syftar på och inte dig själv. Självklart visste jag att jag skulle få kommentarer eftersom som jag skrev är det VÄLDIGT många som är såå otroligt nyfikna på om jag eller Arber är tilsammans/ om vi är vänner/ om jag dejtar någon ny/ om jag är tilsammans med någon annan eftersom folk har sett mig med andra killar osv.
Dock är det lite tråkigt att folk bara vet halva sanningen av allting. Lika så du. Men jag låter er/dig fortsätta spekulera för det gör bara mig mer intressant, fler går och smyg tittar på mig i butiken och allt fler läser mig blogg. Kul att du vågade kommentera iallafall ;) Vi kan ju ta en fika någon dag annars så kan jag svara på frågor du undrar över? Bara du och jag?

Kommentarer
Postat av: M*

håller me tjejen där uppe.. du ee för svag tjej för att inse vilken idiot han är....du har ingen INGEN självrespekt..pinsamt..du vet nog att du kan få en bättre kille;).. men om du vill bli sårad så fortsätt mee det du göör... har hört så mkt skiit om honom så du borde skämmas !! säger inte dina "vänner" något, vad som e bäst för dig m.m?? aja du är nog en bra tjej och du kommer fatta i slutändan ;) HAVE A GOOD DAY KISSES *

2010-02-24 @ 13:37:59
Postat av: Caroline

Förstår faktiskt inte varför folk ska hålla på lägga sig i saker som de inte har med att göra

2010-02-24 @ 13:43:55
URL: http://mineza.blogg.se/
Postat av: Annika

-Tycker det är väldigt synd om dig när folk ska bry sig så mycket och vara så avundsjuka. men å andra sidan fick jag en helt ny bild av dig, trodde inte du va så "blåögd" .... att ta tillbaks en kille efter så mycket han verkar ha gjort?? hoppas du ändrar dina tankar fort.. för du kommer inte få en bra "stämpel" efter dig, kanske toffel?

Men det är ditt val of course !! Lycka till:)

2010-02-24 @ 14:32:18
Postat av: Jenny

Ärligt talet är detta ett skämt? M* som kommenterat däruppe och hon som skrev inlägget du tar upp. Vem i helvete har med det att göra? Förutom du? Jag fattar ingenting!



Känns rätt pinsamt att lägga sig i ngns liv på detta sätt. Jag hajar inte varför man kommenterar anonymt och yttrar sig om saker som uppenbarligen är privat... Get a fucking life!

2010-02-24 @ 16:44:43
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: isabell

åh vad sorgligt det är att se hur tjejer är, varför har killar sådan stor makt? hoppas allt har löst sig till det bättre om det nu är sant. varför skriva om nåt som inte är sant? bara för att jävlas eller är det ett missförstånd ? aja sorgligt i så fall om det är för att jävlas, men ärligt talat vem gör nåt sånt ?

2010-02-24 @ 16:56:01
Postat av: sara

nej tjejer blir så upprörd över hur vi är fan killar är inte värda oss över huvudtaget. vi är så mycket bättre än så.

2010-02-24 @ 17:01:53
Postat av: S

Seriöst.. skaffa er ett liv va som händer i hennes PRIVAT liv är hennes ensak.

2010-02-24 @ 20:02:26
Postat av: monika

Men oj? Är människor så otroligt intresserade av personer dom inte känner? Stackars stackars er. Emelie, strunta fullständigt i dom. Jag trodde faktiskt inte folk fortfarande var så elaka mot varandra och höll på såhär, men tydligen.

2010-02-24 @ 21:03:14
URL: http://monika.devote.se
Postat av: monika

Ja vi gör ju det... Usch!

2010-02-24 @ 22:44:19
URL: http://monika.devote.se
Postat av: Anonym

varför bryr ni är om hennes liv o vad hon gör med den det har ingen med saken och göra.. Och för det andra jag känner Arber jag vet att han älskar henne vem sa att kärleken är lätt?

2010-02-25 @ 09:47:49
Postat av: Anonym

varför bryr ni är om hennes liv o vad hon gör med den det har ingen med saken och göra.. Och för det andra jag känner Arber jag vet att han älskar henne vem sa att kärleken är lätt?

2010-02-25 @ 09:48:16
Postat av: lisa

jag förstår inte hur folk kan bry sig så mycket om andra.. har de så tråkiga liv eller ?! Du är grym Emme.



Kram lisa

2010-02-25 @ 11:40:45
URL: http://lisamatilda.devote.
Postat av: Anonym

"älskar" hahahahah.. därför han är så trogen mot henne med hela sveriges tjejer haa :) pinsamt ayaa!

2010-02-25 @ 21:39:54
Postat av: nikki

vad faan menar DU med "vänner" ??? bry er inte om något ni inte vet nått om

2010-02-26 @ 01:25:24
Postat av: adri

ja dem brudarana ja dem betyder inte ett skit för arber dem e bara för en gång. den som han går tillbacka till e ju emelie ;)

2010-02-26 @ 10:37:28
Postat av: Anonym

aaa men hur tror du det känns för emelie när han har varit i alla norrköpingss tjejers fittor?? men hon kanske gillar det eftersom hon tar tillbakaa honom, han är ju en bra kille för det eller hur? hahaha omg ni tänker me röven allihoppaa..öppna ögonen han har värsta ryktet i norrk jao och hon älskar honom ändå även fast han gjort illa henne om o om igen.. haha yeaah! aja tack för mej nu ska jag inte slöösa min tid mer på denna blogg;) hoppas hon lär sig en läxa innan det är försent!

2010-02-26 @ 14:10:30
Postat av: Anonym

och ärligt talat skriver man blogg så måste man vara medveten om att folk lägger sig i, du skriver ju av en anledning.. eller ? du är värd något bättre än honom du verkar som en toppen tjej emelie och han verkar inte som en toppen kille direkt... han har faktiskt ett av norrköpings värsta rykte tyvärr

2010-02-26 @ 14:42:59
Postat av: monika

Men snälla ni, vem skriver så som ni gör? Könsord!? Är ni äldre än 17 så borde ni ta och skaffa er lite självrespekt och inte göra bort er på det här sättet.



2010-02-26 @ 19:29:10
URL: http://monika.devote.se
Postat av: Anonym

Jadu.. jag är över 17 och jag är mogen ;) ibland får man skriva såna fula ord..ibland kan det vara okej enligt mig.

2010-02-27 @ 20:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0