HOME SWEAT HOME

Godkväll kära bloggen.
Det är faktist rätt skönt att vara hemma nu när man kommer in i alla rutiner. Idag var det en lugn dag på jobbet. Jobbade själv men hade en praktikant som höll mig sällskap några timmar. Vi har iallafall fått in massa snygga kläder!! Både från Dagmar och Acne. Ni anar inte HUR shoppingsugen jag är. Det är ta mig fan helt otroligt. Men en sak ska jag köpa iallafall, har dock inte bestämt mig vad än. Men jag tänkte visa er ett par jeans från Dagmar som är as grymma och linnet vi fick in. Oh jag dreglar.





Dåliga bilder, jag vet men jag tog kort med min mobil. Föressten, imorgon ska jag till Stockholm på inköp. Gissa vart? ACNE BABY ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0