HATIT, JAMAICA

Tudeluu mina hjartan!

Min barbara dator har lagt av. Det gar int ens att ansluta till internet sa darfor kan jag inte lagga upp nagra bilder just nu, men det bor sakert fungera sen nar vi ar i Orland.
Igar var vi iallafall pa paradiset Haiti (Royal Caribbean) har en egen halv o som ar helt gudomlig. Idag var vi i Jamaica. Aven det valdigt fint. Blev sol och bad bada dessa dagarna men luftfuktigheten ar sa hog plus att det har vart 32 grader i SKUGGAN sa det har inte gatt att vara i solen sa lange.
Jag har iallafall lyckats branna sonder mig pa ena armen AVEN att jag har haft pa solskydd tusen ganger. Jag hoppas verkligen att det ar fint vader i Orlando nar vi kommer dit, annars lar hela brannan vara borta nar jag kommer hem :p

I morgon ser schemat ut som sa att vi lagger till pa en lite o som heter Grand Caymon (stavas) och dagen efter det ar vi i Mexico. Detta ar verkligen livet. Vilken javla bat, vilken javla servic! Absolut det basta jag vart med om. Har aven som en vana att jag gar till gymet efter att vi har badat och springer pa bandet. Gymmet ligger namligen hogst upp pa dack sa nar man springer ser man ut over hela havet :)

Det enda som ar trakigt for mig ar att jag knappt kan ata nagon mat... Det enda jag kan ata i princip ar pomme, ris, hamburgare och sallad plus nagot mer. Jag har inte kunnat ata en enda dessert pa hela resan eftersom jag inte tal :( Och da vill jag tillagga att det ar ett AS STORT bord med BARA desserter.. Men men, det ar som det ar men det ar trakigt att ata samma saker varje dag. Jag har namligen fatt i min nagot med gluten i sa jag har haft jatte ont i magen och den har vart svullen som satan.

Aja, nu ska jag sluta babbla. Jag ska till rummet snart och sova. Imorgon skulle vi pa den fina resturangen dar man maste ha langklanning och kostym men eftersom vart bagage ar borta kommer vi inte kunna ga pa den sitningen.

Aja, hade fint sa hors vi forhoppningsvis snart igen! Maste stanga ner har, det kostar multum att surfa pa baten hehe.. Puss puss!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

Oh de låter underbart Emelie!!

2010-02-04 @ 13:55:00
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0