VISST ÄR DE FINA?



Förra året fick jag snaps/shot glasen i julklapp av min morbror och hans sambo. Detta år fick jag fyra drinkglas i samma serie (bara två på bilden). Jag fullkommligt älskar de, känns som att det står mitt namn på de. Lär säkert användas ganska snart skulle jag tro:) På tal om något annat var det stressigt idag på jobbet. De vart väldigt mycket mer folk än vad vi hade räknat med, men det är ju å andra sidan bara positivt. Efter jobbet hängde jag på Tobbe till gymmet. Körde styrka och avslutade med att springa lite. Imorgon blir det att köra kondition med Martina. Längtar redan nu, måste bara hinna springa till Stadium och köpa lite nya träningskläder på lunch rasten imorgon. Nu när jag tränar mer måste jag ha fler ombyten (som inte är så jävla fula, får skämmas nu typ) och sedan måste jag köpa ett par bra löp skor eftersom det är det jag kommer lägga mest vikt på. Aja, nu ska jag göra det tråkigaste i hela världen, nämligen diska.. Oh jag blir arg av bara tanken..


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Hihi jättesnygga, jag har med de snappsglasen :)

2010-12-27 @ 21:49:06
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart är glasen ifrån? :)

2010-12-28 @ 09:04:40
Postat av: emelie

Jag vet inte riktigt men jag är nästan säker på att de finns att köpa på Duka :)

2010-12-29 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0