SLADDER BEN OCH SLADDER ARMAR



Nu är jag hemma en snabbis och vänder, ska snart till skolan. Hann med att köpa tre julklappar på stan innan jag pulsade vidare till gymmet. Alltså är det någonting som jag är bra på är det att pressa mig själv (vad det än gäller så som skola, jobb eller träning). Aja, hur som helst dödade jag mig själv på gymmet. Körde kondition på crosstrainern men ökade takten lite och hann med 1 mil på lite mindre än 50 minuter. Jag har blöt av svett och igentligen har jag inte ens kondition till det men med lite jävlar anamma och en enorm vilja så klarade jag det. Wiho! Det är ju faktist bara ca 5:e gången jag tränar efter ett års uppehåll. Nu ska jag köra den takten och sedan öka om någon vecka. Jag är sjukt pepp för att träna nu. Imorgon blir det träning med Martina. Hejja hejja!

Föressten, jag som inte kan ngt undrar, är 1 mil bra eller dåligt på straxt under 50 minuter? Jag har liksom inte en blekaste aning om vad som är bra och vad som är dåligt..


Kommentarer
Postat av: Giselle

Tävling på bloggen gumman, kika in om du vill vara med! Kram

2010-12-20 @ 17:40:00
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: Louise

Det är bra jobbat på crosstrainern! Hoppas provresultatet ger positiva besked :)

2010-12-20 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0