JULKÄNSLA?

 

Marken är täckt med ton av snö, julpyntet är på sin plats och jag står och slår in hundratals julklappar åt människor som är ute och julhandlar. Trots detta har jag ingen julkänsla i kroppen. Har ni fått det?

Nu har jag pluggat lite och ska snart träffa min väldigt fina vän Emelie. Vi ska köpa allt som går att äta och sedan hyra film. Tro det eller ej men jag tycker faktist att det är skönt att inte parta idag. Känner liksom inget sug. Imorgon blir det plugg hela dagen förutom på morgonen när jag ska hoppträna med min älskade man, vitnos. Ha en fantastisk kväll!


Kommentarer
Postat av: Louise

Du är duktig du! :)

2010-12-11 @ 18:04:00
Postat av: carolina

nej jag har inte heller fått någon julkänsla i kroppen så du är inte ensam om det.

2010-12-11 @ 18:05:23
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha nej det vet jag inte men tack ändå :)

2010-12-11 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0