DÅLIG BLOGG, JAG VET



GODKVÄLL!

Det har vart dåligt med mitt bloggande dessa dagar. Jag har jobbat så mycket och vart totalt död när jag har kommit hem vilket har resulterat i att bloggen inte vart prio ett. Idag har det iallafall vart full rulle på D. Riktigt roligt, jag älskar att slå in massa fina julklappar. Nu ska jag slå in sista hem hemma, sedan är jag klar! Imorgon ska jag först till farmor (hon bor på hem), sedan hem till mamma och pappa och på kvällen ska vi till kusinerna. Det kommer bli mysigt och jag lääängtar efter att få äta julbord!! Uhh.. Min mage kurrar som bara den. Aja, nu ska jag ta och äta min jätte goda lax. MUMS (not). Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anne

Hej emelie!:) tänkte höra med dig om ni fått tag på idioten som skrev så dumma saker till dig för ett tag sedan? dom skulle ju kolla upp IP adressen. lägg gärna upp namnet så hon/han får skämmas!! ;) Kram på dej..godjul!

2010-12-24 @ 01:09:44
Postat av: Anne

Hej emelie!:) tänkte höra med dig om ni fått tag på idioten som skrev så dumma saker till dig för ett tag sedan? dom skulle ju kolla upp IP adressen. lägg gärna upp namnet så hon/han får skämmas!! ;) Kram på dej..godjul!

2010-12-24 @ 01:09:49
Postat av: emelie

Hej!



Nix det har jag inte.. GOD JUL på dig med :D

2010-12-24 @ 10:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0