SÖNDAG

Det blev en lyckad kväll igår. Dock var min lägenhet ett jävla bombnedslag när jag vaknade imorse! Det var popcorn i HELA lägenheten, utspritt salt i hela köket, rödvin på väggen och avknyckta blommar på balkongen. PUH. Nu har jag iallafall städat så det går att leva där. Jag får alltid västa panik ångesten om jag vaknar och det är äckligt hemma så jag började städa redan vid 9.00 imorse. Idag blir det lugna gatan. Jag har hela huset (mammas och pappas) för mig själv eftersom de är bortresta en vecka. Så jag tänkte passa på att bo här :) Jag har hyrt film, köpt chips och cholklad. Bättre kan det inte bli. Föressten kom det fram en tjej till mig när jag var ute igår och gav mig en himla fin kommentar. Blir så himla glad av att höra sådana fina saker! Nej, sorry. Chipsen och cholkladen tittar med hundögon på mig så jag måste svika er nu. På återseende!  


Kommentarer
Postat av: korven

men bra pemme! Ja bor hos mamma o pappa oxå men dom är borta i 2 veckor. ff! haha

2010-08-01 @ 21:46:11
URL: http://annacorvera.blogg.se/
Postat av: korven

ja det kan vi göra! Båda dagarna om du vill =) ja är ledig på tisdag också

2010-08-01 @ 22:13:37
URL: http://annacorvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0