"SEMESTER"

Att ha semester tar kål på mig. Och det är inte som så att jag har haft semester länge. Nej nej, detta är första dagen. Visserligen har jag bara en vecka men det räcker gott och väl nu när det är så dåligt väder. Jag har så extremt tråkigt. Hoppas att jag måste hoppa in och jobba något i veckan. Ska höra med pappa med om jag kanske kan jobba lite hos honom. Skulle igentligen hängt på Carro ikväll till måndagsklubben men kroppen säger tyvärr ifrån :( Istället blir det filmkväll med Emelie. Just nu är jag inne i en "dålig" period gällande maten igen. Jag tänker på saker som jag inte tål och aldrig mer kommer få äta HELA TIDEN. Om jag fick välja några saker som jag kunnde äta skulle jag välja nudlar, pan pizza, en calzone och frallor. Det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Det är ingen gormet mat jag vill ha inte. Jag vill ha vanlig enkel snabbmat som jag alltid åt förut. Alltså jag har aldrig suktas så mycket som jag gör nu. Det liksom vattnas i munnen. Ni som kan äta vad ni vill ska vara jävligt glada! Jag skulle tom kunna ta en spruta varje dag (och då är jag hyper rädd för sprutor) om det gjorde att jag kunnde äta normalt.. Aja, nu är det slut tjatat. Jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

de e ju för du är bakis, de e inte jag, haha

2010-08-10 @ 20:46:53
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0