JOBB ÄVEN FAST JAG ÄR "LEDIG"

Idag är jag ledig från mitt vanliga jobb. Fast det betyder inte att jag är ledig. Idag ska jag faktist jobba på JC. Har lite tider där när jag är ledig från D&Company. Med andra ord blir det MYCKET jobb och det gillar jag :) Efter jobbet blir det skolan ikväll. Blir en lång dag.
AAAHHH fick en samtal av Sandra nu och hon sa att vi hade fått in massa Acne grejer! Nu jävlar ska jag sminka mig fort som fan så jag hinner springa förbi där innan jag börjar på JC. Jag dör jag dör, tror det är massa fina saker med tanke på att det faktist är jag som köpt in det ;) Jag tar bilder och lägger upp nyheterna på bloggen ikväll!!


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

lägg upp fort som fan ikväll så jag hinner bestämma vad jag ska ha för nåt så det inte tar slut :)

2010-08-31 @ 07:38:09
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0