FIN FIN JACKA FRÅN SJÄVLASTE DAGMAR





Ny jacka från Dagmar i butik. Fick endast in en då den är ganska dyr. Men snygg är den och personen som köper den lär vara ensam om att ha den (i norrköping iaf)! "Mudden" i armarna sitter alltså fast i jackan. Nu ska jag stressa för att fixa mig. Blev kvar lite längre i stallet imorse än vad jag hade tänkt mig. Dock är jag sjukt trött men igår hann jag klart med matten så det blir en pluggfri dag idag :) Föressten är jag med och budar en en grej på tradera. Hoppas hoppas jag vinner. Vad det är tänker jag inte avslöja än :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Fan vad snygg :)

2010-08-29 @ 13:59:00
Postat av: Giselle

åh, när patrick visade den tyckte jag inte att den var lika snygg men den var fan det ändå!



Spännande, åh blir nyfiken! Får luska ut nästa gång jag kommer till butiken! :)

Puss

2010-08-29 @ 17:06:19
URL: http://misthc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0