EN TAND MINDRE I KÄFTEN

Idag har det vart en jobbig dag. Började bli nervös redan igår för att jag skulle till tandläkaren vilket resulterade i att jag inte kunnde sova under natten. Innan vi åkte (jag och pappa) så darrade jag för att jag var så rädd. När jag kom dit fick jag lugnande. Efter ca 30 minuter blev jag inkallad till tandläkaren. Jag hade även med mig min ipod så jag kunnde lyssna på musik samtidigt. Igentligen gick allt ganska snabbt och smärtfritt. Det är nu i efterhand som jag har ont :( Tur att jag tog lugnande iallafall för utan det hade jag inte klarat av det! Var dock ganska rejäl groggig när jag kom hem. Det första jag gjorde var att la mig i soffan med datan i knät. Jag somnade som en stock och sov i två timmar. När jag vaknar sedan ser jag att jag tydligen har pratat med 2 personer i telen som jag knappt minns plus att jag har chattat med flera på fb chatten. När jag läste igenom allt förstod jag knappt själv vad jag skrivit. Haha.. Nu ligger jag kvar i soffan ÄVEN om det är onsdagsklubben. Flera har tjatat om utgång men ikväll ska jag bara vara med mig själv. Har så ont i tanden. Känner att jag inte vill riskera något plus att jag tror att min kropp behöver vila efter allt festande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0