ARMY BABY



Ett litet shoppingtips till er. Sprang en snabbis på stan igår innan jag började jobba. Blev kär i den här kavajen. Jag funderar faktist på att köpa den själv. Gillar army stuket och speciellt bältet i midian. Finns på H&M (dam) för 399:-.



Igår var det en rolig dag på jobbet iallafall. Hade roliga kunder och sedan kom KumKum på inköp. Jag blir ju helt extas av alla fina smycken. Köpte mestadels in till jul (kommer typ 15 oktober) men även några ringar omgående. Föressten så vill jag bara säga det att vi komemr REA ut lite KumKum med start idag om ni är sugna :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Hur går det med ridningen? Inte skrivit någon om det på ett tag, tävlat något?

2010-08-04 @ 22:23:36
Postat av: Emelie

För min del har det gått sådär. Ibörjan av året gick det super men sedan gick det dåligt. Så jag kollade upp honom för några veckor sedan och då han hade lite aj aj i knät. Så han blev behandlad (ska tbx imorgon). därför har jag bara skrittat runt så det har inte vart ngt roligt att skriva om tyvärr! Han känns mkt bättre nu iaf men tror han behöver bli sprutat en gång till. Så blir det att tävla när han är igång :)



Syrran går det bra för iaf. Hon har köpt en ny häst som hon tävlar på för fullt. Satt nollor i 120 redan och är kvalad till 130 nu :)



Hur går allt för dig?? Kram

2010-08-05 @ 09:03:29
Postat av: Marcus Å

Hur är det med dig idag? Snygg outfit också :)

2010-08-05 @ 11:54:45
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Tina

Jaha tråkit att höra men kul för syrran.

Jo vi har kommit i gång med träning nu och funderar på någon tävling i höst om han är klar. Han skall ju sparka o bocka så dant på trännig :)

Men jag har inga större tävlings ambitioner länge, men är kul att man börjar se resultat :)

Och så letar jag passande sadel till honom, vilket inte är det lättaste. Då han har svängd rygg eller något :S



Kram

2010-08-06 @ 20:51:08
Postat av: Emelie

Ah okej jobbigt! Hatar det där med sadlar alltså.. Ska också köpa en ny sen när jag har sparat ihop pengar.

Men himla kul att du kommit igång med träningen :)

2010-08-07 @ 09:25:23
Postat av: Jenny

Haha erkänn pinsaaaamt!!!!!!



SNYGG KAVAJ!!

2010-08-09 @ 10:28:58
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0