ÄLSKADE-ÄLSKADE-VITNOS



Tänkte uppdatera er lite vad som händer på "hästfronten". Jag håller på att rida igång vitnos nu efter en lite lugnare period. Kommer nog börja tävla när inomhus säsongen börjar. Känner att det inte är någon ide att börja ute eftersom han ändå blir aldeles för stark för mig där så jag kan lika gärna vänta. Vill heller inte stressa med att sätta igång honom även om jag redan har joggat honom i några veckor. Han ska ju hålla i många år till! Dock har han fortfarande svårt att byta galopp i ena varvet men jag har en tid hos Jocke i slutet av den här månaden så får vi se om han kan hitta något. För frisk och kry är han annars! Även i alla 4 ben :) Imorgon tänkte jag lägga ut en bom för att se om han byter då. 

Nu ska jag springa ner på stan för att hinna med en lunch med Becca innan jobbet :) Tyvärr glömde jag kameran på jobbet igår men ni får se vad vi har fått in för fint i butiken ikväll istället!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0