LEDSEN...



Sitter här med tårar i ögonen. Pappa kom ut till stallet förut när jag red och berättade att Totte är jätte sjuk. Han hade kräkts massor och imorse kunnde han inte ens stå upp. Mamma åkte med honom till veterinären imorse och nu är han kvar där. Han hade feber och även för lite röda blodkroppar och för högt levervärde :( De skulle röntka honom under dagen så ska mamma dit vid 16.00 idag igen. Jag HOPPAS av hela mitt hjärta att det inte är något allvarligt!! Han är ju trots allt 13 år.. Åh, mitt älskade hjärta.. Han måste bli bra, annars går jag under!


Kommentarer
Postat av: Carro

Håller tummarna för att allt ska gå bra.Inget roligt att se sina 4-benta djur dåliga

2010-04-23 @ 13:08:58
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: ouraka

ohh nejjj :( stackarn hoppas han blir bra!

2010-04-23 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0