FÖRBEREDELSER



Det stressade gänget igår.

Har precis kommit hem från stallet. Blev ingen träning idag utan vi sköt upp det till imorgon förmiddag (hur jag nu ska orka det när jag jobbar natt?). Åker till Jönköping och tävlar på¨söndag. Får se om vi eventuellt åker upp med hästarna redan imorgon och sover kvar där. Jag startar nämligen först och tävlingen börjar klockan 8. Humpf..

AJA, nu ska jag fixa det sista inför kvällen och se om jag kanske, kanske hinner åka ner till Palace innan jobbet. Ikväll kommer jag köra på en klänning som jag redan har använt! Men ni får självklart se bilder på den ändå. Ska försöka ta mycket kort ikväll med :)


Kommentarer
Postat av: Matillda

Hej, nej jag vann det där från Mist :) Jag red förr, sålde hästen 07 men inte saknar man det mindre för det, hehe!

2010-04-10 @ 11:49:38
URL: http://enterthemworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0