EXHAUSTED



Jag är helt utmattad. På hela denna helg har jag max sovit så många timmar som jag vanligtvis sover EN natt. Och alla vet ju hur jag blir när jag blir trött. Grinig, sur och bölar för minsta lilla. Idag var det ingen höjdar dag att tävla. Var mycket strul på tävlingsplatsen. Tjejen innan mig i 120 cm ramlade av och fick åka till akuten. JAG ramlade av på sista hindret. JÄTTE KUL! Som tur va slog jag mig inte! Det var bara en tidsfråga när jag skulle rammla av under klassens gång. Han hoppade till som faaaan på en oxer att jag var såååå nära att flyga av i språnget (det var ett relaterat avstånd direkt efter) och jag höll faktist på att missa det hindret eftersom jag närstan låg på halsen men jag hann faktist räta upp mig och hoppa det. Dock tappade jag fokus och till sista linjen blev han lång, hamnade i mellanläge (dum som jag är trodde jag han skulle hoppa) men icke sa nicke. Han stannade och jag hoppade själv. På sista hindret.. Haha! Aja, det är så typiskt mig. Det får gå bättre nästa gång! Hem och träna igen. Syrran gick det bra för iallafall hon nollade. Nu ska jag sova, vi hörs imorgon. Natti.


Kommentarer
Postat av: Johanna S

Kul å träffa er, va ju ett tag sen :D Dock va ju tävlingen si sådär! hoppas ni kommer till eksjö v.16 eller 18 eller Agria veckan i vetlanda v19 ? :D KRAM

2010-04-12 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0