EN UNDERBAR MORGON SOM SNABBT FÖRENDRADES TILL DET SÄMRE

Imorse vaknade jag upp på strålande humör även om hoppträningen gick skit igår. Jag red ut en sväng på vitnos i det fina vädret och han känndes jätte fin. Sen åkte jag hem från stallet hade hög musik och satt och sjöng för mig själv i bilen tills jag ser att en polis vinkar till mig att köra åt sidan. HELVETE! Fortkörningsböter 2400:-. JÄTTE KUL!!! Det är andra gången nu! Varför lär jag mig aldrig?! Nu kan jag ju säga bye bye till massa kläder som jag kollat ut som jag hade tänkt att köpa. Åhhhh jag blir så irriterad på mig själv! Men de hade ju gömt 3 polisbilar på en sidgata och det stod 4 andra bilar där jag väntade på att få sina böter så ensam var jag ju inte. Men det är väl bara att betala de där jävla böterna och se glad ut. Vad ska man göra, jag får skylla mig själv....

Jag bjuder iallafall er på några fina vårbilder från stallet så kanske ni kan bli på bättre humör än vad jag är just nu!







Nu ska jag fixa mig lite. Börjar skolan klockan 12. Kommer vara där ett par timmar eftersom jag måste göra en uppsats i engelskan med som vi kommer få betyg på. Vi ses senare. Förhoppningsvis på bättre humör!


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

Ajsing då.. :/ jag hade tur imorse, de stod o vinkade in folk precis efter rondellen som är på väg in till stan, innan badet utanför nfk där, de som åkte efter mig blev invinkade :P Det var nog mest kontroll, typ blåsa o så. Men jag va redan försenad till jobbet så hade tur som inte blev stoppad..

2010-04-15 @ 13:19:54
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Therese-Smyckestävling pågår!!!

Hej!

Har igång en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri berlock i ett armband.

Så klicka in och var med du också!

Inte sugen på att tävla?

Berlockerna finns även att köpa som armband, halsband, mobilsmycke, örhängen och enskilda på http://charmsforyou.blogg.se



Ha en bra dag!



2010-04-15 @ 13:34:03
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Carro

vad mysigt stallet ser ut att vara:)

2010-04-16 @ 13:29:00
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0