DAGENS OUTFIT







T-shirt Cheap Monday, jeans Acne, skor Acne örhängen KumKum. MEN visst var t-shirten fin?! 250 kronor kostar den bara! Finns 6 st kvar..

Kom nyss hem, har vart och hämtat soffan idag på Nordic (eller pappa gjorde det rättare sagt). Vilken jävla pers säger jag bara!! Alltså min trapp uppgång är ju ca 50 cm så pappa skulle försöka få in soffan i hissen. När han fått in den och ska trycka upp hissen så fastnade den i mitten mellan två våningar! Vi fick ringa massa numer och knacka på hos grannen. Till slut funkade det att trycka ner den iallafall. Pappa fick då ringa en kille på hans jobb som skulle hjälpa till att bära upp soffan (jag bor högst upp). Hallelulija.. Det var ju så trångt att soffan gick emot väggen som är grå och röd. Numera är min soffa inte helvit.. Det var på baksidan som tur va :P Stackars pappa och den andra killen var helt blöta av svett.. Men fan vad fint det blir!! Bilder kommer på söndag eller måndag :) Dock är det somsagt vääldigt litet och jag vet inte hur vi ska få plats på min inflyttningsfest :S Humpf... Men det tar vi då! En dag i taget..


Kommentarer
Postat av: monika

Fan... allt jag skrev försvann.



På Beatas och Tyras sida står det att man MÅSTE OSA på någon facebook sida, angående bloggfesten. Men jag hr inte fb. Däremot har jag ju inbjudan från dig. Räcker inte det??

2010-04-02 @ 11:42:01
URL: http://monika.devote.se
Postat av: maija

har du skickat ut inbjudningarna?

2010-04-02 @ 14:54:53
URL: http://maijag.blogg.se/
Postat av: "levis Martin"

Ska faktiskt oxå köpa soffa på nordic nu till inflytten ;)

2010-04-02 @ 15:50:00
Postat av: emelie

Majja- Det kommer det kommer!



Martin: Fan vad kul! Vad blev det för någon då??

2010-04-02 @ 17:44:30
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Martin

Blir en grå-svart divan med som är "C" formad ^^ skit läcker.

2010-04-03 @ 11:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0