DAGENS OUTFIT







Jeans Acne, Tunika Replay, underlinne H&M, skor Acne.

Det som är bra nu när jag flyttat är att jag har köpt en stor och bra spegel så jag ska verkligen försöka att ta lite mer outfit bilder. Jag hade glömt att jag hade denna tunika/blus men Anna uppe på Sisters började prata om den igår så det blev ett enkelt val idag. Föressten, tack för alla fina kommentarer i förra inlägget :) Nu ska jag surfa lite och sedan titta på Desperate Housewifes.

UPDATE- Åh nu blir jag ledsen. Pappa ringde och sa att våran hund Totte hade ylat massor i förmiddags. Det har tagit jätte hårt på honom nu när jag har flyttat (han bodde i mitt rum och vi sov alltid tilsammans). Hade honom här inatt bara för att jag inte vågade sova själv. Inatt är första gången som jag är ensam. Buhuu..


Kommentarer
Postat av: Cassie

älskar skorna!

2010-04-07 @ 01:05:59
URL: http://cassandrasundin.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

åh, voffsingen då :(

2010-04-07 @ 08:46:37
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Anonym

stackars Totte, vet hur det känns :(

Vart har du köpt den coola tapeten pemme, och de vita barstolarna?? :))

2010-04-07 @ 13:03:05
Postat av: Lina

Sååå snygg tunika!! Finns den kvar hos er på d&company?



STORT tack på förhand!

2010-04-14 @ 20:02:29
Postat av: emelie

Den är dessvärre 2 år gammal så den finns inte att få tag på =/ Kram!

2010-04-14 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0