BABY YOUR ALL THAT I WANT

Hej

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag tog mig igenom jobbet idag. Försökte att tänka på andra saker. Men tankarna smyger sig fram vare sig man vill eller inte. Skönt att vara hemma nu iallafall. Jag ska hem till mamma och pappa ikväll. Vi som hade jobb fest idag. Men självklart går jag inte. Det skulle bara slutat i katastrof för min del. Imorgon åker vi och tävlar i örebro. Jag är inte alls sugen. Vet inte hur det ska gå. Det känns som att jag inte bryr mig om hur det går. Jag kan inte riktigt förstå vad som hänt. VARFÖR, VARFÖR NU!? Allt är bara så jobbigt just nu. Jag saknar ihjäl mig. Tänk om jag bara kunde få pussa på dig en sista gång.

Föressten, tack för alla fina komentarer. Det värmer.


Kommentarer
Postat av: anna göllas

usch emelie ja är jätte ledsen för vad som hänt. tårarnda forsade ner även påmig när jag läste vad som hänt. vet känslan. och den är obeskrivlig. Tänker på dig <3

2010-04-26 @ 15:24:36
Postat av: emelie

Tack Anna!!

2010-04-26 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0