VILL HA



Erkänn att de är sjyssta? Det är alltså inga tights utan byxor. MEN det som är bra med de är att de inte är fodrade. Vill så gärna ha dom. Men finns de kvar när nästa lön kommer så blir de garanterat mina! Tror man får en ganska snygg rumpa i de faktist ;P Kommer iallafall från Bubbleroom och kostar 449:-.

Föressten, fan vad jag hatar HM! Kommer ni ihåg att jag beställde den där skinn jackan med nitar på?! Den skulle komma nästa vecka och jag har längtat ihjäl mig eftersom jag inte har någon annan jacka som går att använda. Nej, men då fick jag hem ett brev på posten där det står "tack för att du väntar" din vara kommer ibörjan av oktober! VA FAAAAN!? Ärligt talat. Om de märker att den gick åt så snabbt skriv då på hemsidan att den inte finns i lager för tillfället eller något! Det kan fan inte ta 1.5 månad att få hem kläderna. Var lika dant nät jag beställde därifrån en annan gång. Beställde lite sommarkläder innan jag skulle till Thailand (flera veckor innan). Då hände samma sak och kan hann inte få hem kläderna innan vi åkte! Så jävla dåligt!!

Ursäkta. Men jag var bara tvungen att skriva av mig!

Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

har du några skinnbyxor nu :)?

Tänkte även på om du har sånna jätte höga stövlar? knähöga :)?

2009-10-12 @ 22:35:28
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0