TRÖTT

Gud jag känner mig som en riktig zombie. Fy fan vad hela min kropp värker! Ändå sov jag middag mellan 13-14.00. Funderar på om jag ska åka till Coop och köpa ostbågar och chips med dipp. Jag har ju knappt ätit något onyttigt denna helg. Igår höll jag på att svälta ihjäl på tävlingen. Har inte riktigt vant mig vid att jag inte kan äta vad som helst längre. Tänkte att jag kunnde köpa något att äta på plats men de hade ju inte ett skit som var gluten fritt.
Föressten så borde jag få reda på mina provsvar snart. De skulle ha kommit för en vecka sedan så jag ringde läkaren men han ska ringa upp mig i morgon mellan 11-12. Hoppas på svar då.
Visst ja! Vill ni se skillnanden på min mage före och efter nu? Tänkte lägga upp bild på det i morgon..

Föressten så ska jag ta tag i att försöka lära mig att ladda upp filmer från videokameran som pappa filmar när jag tävlar. Antar att ni vill se.. Jag har faktist suttit i en timme och försökt men jag fattar inte ett skit somvanligt. Ska nog åka ner till pappas jobb på onsdag eller torsdag och fråga om Martin (en data kille) som jobbar där kan hjälpa mig. Vad sägs om det? :)

Äh vad fan nu tar jag bilen bort till Coop. Jag kan inte vänta längre.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är en ny läsare som skulle vilja veta lite mer om dig som person. Jag vet att du verkar vara en go tjej, men mer än så vet jag inte=).. kan du inte ta en lista och svara på frågor? T.ex. Har du förhållande nu? Bor du hemma? vad gör du på fritiden? m.m! Skulle vara kul, Kram!

2009-09-20 @ 18:21:45
Postat av: m

såg att du frågat Tess om hemsidan till bilderna, dem kommer upp imorgon på www.equipe.nu :D

2009-09-20 @ 18:39:05
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: emelie

Tack så mycket då ska jag kolla hemsidan i morgon :)



Erika; visst kan jag göra det! tror dock inte att det är så många andra som undrar över saker men jag kan göra ett försök imorgon! Låter det bra? KRAM

2009-09-20 @ 19:01:43
Postat av: Erika

Ja det låter jätte bra =).. kul att du vill ställa upp på det! kram

2009-09-20 @ 19:46:52
Postat av: m

ne asso ja vene dem sa till mig att dem skulle komma upp där.. mer vet ja inte =/

2009-09-21 @ 21:27:05
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0