SOME NEW SHIT

Jaaa, jag vet att hela stan kommer att gå omkring i dessa skor så fort det blir lite kallare ute. Men va fan de kostade 500:-. Värsta kapet vilket gör att jag kan köpa några fler skor :) Slänger in en bild på de.



Skorna kommer alltså från Monki och kostar 500 :-

Har även köpt denna overzisade kavaj/klänning från HM trend för 399:-



Nu längtar jag bara ihjäl mig tills min skinnjacka kommer! Dock kommer den v. 28 vilket är i mitten av september så det är ett tag kvar. Hoppas verkligen att vädret håller i sig eftersom jag inte har någon annan jacka som går att använda typ.
Nu ska jag kolla på nån dokumentär om Obama som börjar kl 20.00. Och JA, jag tycker faktist sånt är intressant (jag vet vad ni tänkte)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0