SKA JAG, SKA JAG INTE??

Jag har väntat och väntat på denna underbara skapelse. Igentligen har jag inga pengar, bara de jag har sparat tills att jag ska flytta hemifrån. MEN å andra sidan är detta en väldigt tidlös klänning som jag kommer ha mycket användning för. Dock är den inte gratis... :S
Men men, jag har verkligen väntat och väntat på att den ska komma ut på nätet. Och den har vart ute en dag och börjar redan ta slut.
Vad tycker ni att jag ska göra? I-lands problem...



Nu ska jag ta och lugna ner mig lite med att äta en bulle. Men gud den skulle säkert sitta som ett smäck :P
Ibland blir jag arg på mig själv att jag kan egga upp mig så mycket över kläder. VARFÖR ska jag älska kläder så mycket, VARFÖR!? Tänk vad jag kunnde spara annars... Eller jag vill nog inte ens tänka tanken...

Vad tycker ni att jag ska göra??? Hjälp mig.


Kommentarer
Postat av: cicci

Ja då har du ju en klänning till festen =) hehe allt kirrat..

2009-09-11 @ 09:34:05
Postat av: anna

den är underbart snygg och som sagt något som adlrig går ur tiden. har du pengarna o inte tror du tröttnar skulle ja nog slagit till ;)

2009-09-11 @ 11:15:46
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: korven

slå till =)

2009-09-12 @ 10:54:35
Postat av: emelie

aaa men saken är den att den bara är 55 cm lång :S

visst, kort är snygt men detta är typ en top... faaaan

2009-09-12 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0