NU ÄR JAG HÄR IGEN EFTER EN TREVLIG HELG

Hallå!!

Somvanligt var jag så bakis igår att jag inte orkade sätta mig vid datorn. Jag jobbade faktist med så efter jobbet ville mina ögon bara blunda, vilket de fick göra oxå.
Jag vet att jag lovade er bilder och jag hade faktist med mig kameran men tror ni inte att batteriet dog direkt när jag satte på den?! Grr..

I lördags på dagen jobbade jag, åkte sedan ut och red en snabbis för att sedan svida om till party outfit.
Väl hos Robert bjöds det på massa mat och massa folk. Skit trevligt! Kul att festa med personer som man inte brukar träffa så ofta. Senare på kvällen drog vi in till stan, eller Otten rättare sagt. Var endel folk. Jag hade jävligt roligt. Vi släppte loss totalt på lilla dansgolvet med Miriam och Emelie. Kul att inte berhöva vara så jävla seriös hela tiden.
Åkte sedan till Max och sen sängen.

Söndagen jobbade jag mellan 11.45-16.15. Det gick ok. Tyvärr var det nästan folk tomt men eftersom vi hade endel varor att packa upp så gick tiden ganska snabbt iallafall. Åkte och åt på Spicy hot efter det vilket jag INTE skulle ha gjort. Åt den vanliga menyn (väldigt stark) och gissa om jag fick ont i magsåret AAAAJJJ har ont fortfarande idag :( Men jag får skylla mig själv. Sedan låg jag bara hemma, kolla på film med Arber.

Idag och i morgon är jag ledig efter att ha jobbat helg. Skönt.. Ska bara ta det lungt. Funderar på om jag ska åka och hyra film, köpa godis och ostbollar SÅKLART ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0