NI FÅR VÄLJA

Nu är jag INTE glad. Jag är så arg och irriterad att jag snart dör. Som jag skrev så hade jag beställt en klänning till helgen. Den kom igår.. När jag öppnade paketet idag får jag syn på att de har skickat fel fucking klänning!!!! Med andra ord har jag inte ett jävla skit att ta på mig i morgon kväll. Jag hade fixat allt till den outfitten och köpt läppstift och skit idag som skulle matcha.
Nu står jag mellan två skit alternativ. Välj ni vad som är snyggast.

Förslag 1:
Med denna outfit ska jag då sota ögonen och måla läpparna röda. Till det bär jag ett par skor med typ nitar på.



Förslag 2

Har jag redan använt en gång, dock var det i sthlm. Till det har jag svarta skit fula skor. Svart make.



Igentligen tycker jag bättre om klänningen men jag vill ha mina röda läppar och nit skorna och om jag ska ha det måste jag ha förslag nr ett eftersom det inte passar ihop annars. HJÄLP MIG KOMENTERA NU

Kommentarer
Postat av: sofie

jag tycker nr 1!

2009-09-25 @ 22:40:35
Postat av: Anna

Nr1 helt klart Emelie ;), Kram Anna

2009-09-25 @ 23:36:23
URL: http://annasgodbitar.blogg.se/
Postat av: Jenny

nr 1 är skitsnyggt!!! :)

2009-09-26 @ 00:11:15
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: anna

håller me dom andra tjejerna. nummer 1

2009-09-26 @ 12:13:16
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker Nr 1! :)

2009-09-26 @ 12:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0