MOT GBG

Kom hem från stallet alldeles nyss. Blev att rida i ridhuset idag. Kollade även lite när Johanna hopptränade en sista gång innan hon åker hem. De hoppade bla 7 studs och kombinationer.
Passade på att ta några bilder :)



Johanna och jag på våra vita riddare :P



Johanna igen



Sist men inte minst så ville Pelle också vara med på bild när han insåg att kameran var framme.. Här rider han norsken som han kallas.

Jaa, nu ska jag ta och klä på mig. Vi skulle gentligen åkt kl 11.00 hemifrån men somvanligt så är pappa typ 1 timme sen så det är väl ingen bråska för min del! Kommer hem sent ikväll men om jag inte är alltför trött bloggar jag då! Annars ses vi i morgon bitti igen. Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Bella

Pelle borde använda hjälm!! Han är ju inte ung längre;)

2009-09-23 @ 15:40:37
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/
Postat av: johanna

2009-09-25 @ 12:37:31
Postat av: johanna

Emelie, ta bort kortet, jag blundar ju å ser helt svettich ut:) min lilla vita riddare ficka ju stanna kvar i storstaden;) kommer upp i eftermiddag igen, ses vi imorgon ?

2009-09-25 @ 12:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0