GORMORGON

Fan vad jag älskar min nya data! Nu ligger jag i sängen o bloggar. Har inte ens klivit upp och ätit frukost.
Käner att jag håller på och blir en riktigt stor jävla data nörd. Känner mig nästan lite beroende och kan inte låta bli att gå ut på nätet när datan ligger 50 cm ifrån mig!

Men visst har jag blivit mycket bättre på att uppdatera?! Det är ju tusen gånger lättare att göra det nu när jag har min egna data på rummet och slipper slåss med syrran om man som skulle ha den snabba datan i vardagsrummet.
Fjantigt.

Idag ör jag lite avis på henne. Hon och pappa flög iväg tidigt i morse till Riga, skulle kolla på några hästar. Skulle med villja hänga med men jag jobbar ju somsagt hela denna veckan!

Aja, det är dags att bege sig till stallet, ska ta hand om syrrans häst Vilja idag med eftersom hon inte hinner själv! Vi hörs snart igen ;)

Kommentarer
Postat av: korven

hahaha ja vet hur det känns ja e faan den störrsta av dom störrsta när det gäller datanördande, de e så lätt när man har en bärbar =)

2009-09-16 @ 12:01:28
URL: http://annacorvera.blogg.se/
Postat av: emelie

Då kan vi väl bilda klubb? :P idag har jag nog vart inne 20 ggr eller ngt redan hahhaha

2009-09-16 @ 13:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0