GOR MORGON GOD MORGON

Sovit gott? Det har jag iallafall! Kom hem vid 01-tiden inatt så jag har sovit som en stock hela natten. Otoligt skönt eftersom jag annars har problem med sömnen. Kan liksom inte minnas när jag sov en hel natt senast.
Dagen igår var iallafall rolig! Vi var först och kollade på en häst och sedan skulle pappa iväg på middag (möte) men några kunder senare på dagen/kvällen. Så han släppte av mig och syrran någonstanns i stan så vi tog spånkan till typ nordstan och gick och kollade i butiker. Hittade massor snygga saker men vet ni vad?! JAG KÖPTE INTE ETT SKIT! Det bara kilade i fingrarna på mig men min syster är en sån person som sparar alla sina pengar och köper i princip aldrig något till sig själv så hon påverkade väl mig lite grann.
Hittade sjukt mycket snyggt inne på Weekday och Zara. Även en paljett kofta som jag såå gärna ville ha. Men men.. Som mamma sa till mig, man kan inte få allt här i världen.
På fredag kommer iallafall lönen. Jag längtar lika mycket varje gång. Men idag ska jag sälja ett par ridbyxor till min dressyrtränare som jag fick i julklapp. De är en ny model från Pikur som jag trodde skulle passa mig fast den inte gör det. Så nu ville hon köpa de. Jag säljer de för halva priset och får 900:-. Yeeeey! Frågan är bara om jag ska spara eller shoppa upp dom pengarna. Vi får se... Beror på hur mycket lön jag får eftersom jag var sjukskriven i 3 veckor :/ Och en av de veckorna ska jag få pengar av försökringskassan som kommer nästa månad eller något. Segt.

Nej, nu ska jag ta och äta lite frukost. Sen blir det dressyrtäning. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0