GODMORGON LÖRDAG

Idag vaknade jag halv 8 igen. Trots att jag har sovmorgon, så sjukt irriterande! Men nu har jag iallafall hunnit sufra runt lite, dragit mig i sängen osv. Ska väl ta och äta lite frukost snart om jag får i mig någon. Har så svårt att äta på morgonen..
Idag och i morgon blir det iallafall tävling på Åby. Vet inte riktigt hur dags jag startar i dag. Men det är 3 klasser innan så jag skulle väl gissa att det blir vid 14-tiden eller kanske ännu senare.. Ska ringa ut dit lite senare och höra med dom när de tror att min klass börjar. Jag rider ju nämligen näst sist i min klass med.

Ikväll blir det att gå en sväng på lite party (dock inget party för mig). Cissi och Linnea har hyrt en lokal som de ska ha fest i eftersom de nyss har fyllt 22 år. Kommer nog ganska mycket folk dit så det är jävligt tråkigt att jag inte kan vara med och parta med dom men det får bli nästa helg då Johanna kommer hem från Sthlm och ska firas!

Aja, jag tar med mig kameran idag och tar kort så gott det går. Önska mig lycka till för jag ska köra transporten helt själv haha.

Vi hörs senare igen! LOVE

Kommentarer
Postat av: En läsare!

Lycka till!! =)

2009-09-19 @ 11:59:48
Postat av: Johanna Djerf

jaa nu på lördag blir de party :D

2009-09-21 @ 19:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0