FRISERING

Godförmiddag på er

Känner mig sjukt trött idag. Sov oroligt inatt också (som alla andra nätter). Åkte till stallet i morse, vitnos fick vila idag eftersom jag ska hoppa lite grann imorgon, på fredag är det dressyrträning och på söndag är det tävling.
Fällde av honom lite grann och sedan klippte jag manen lite. Det är helt sjukt hur snabbt den växer!
Jag får ju klippa ganska ofta eftersom jag inte vill ha den för kort även om det växer ut. Så jag trimmar den hellre ofta och har en fin längd på den!

Här har ni resultatet :)



Har ridit honom två dagar i rad på fältet och det känns som om vi börjar närma oss vår toppform. Skönt att allt tråkiga jobb lönar sig. Hoppas det går lika bra på träningarna de två kommande dagarna. Jag glider på vågen just nu :)
Hann med att ta ett kort på syrran och Vilja innan hon skulle ta en sväng i skogen.

 

Nu är det dags för en dusch innan jag åker in och klipper mig innan jobbet. Har inte betsämmt mig hur det blir än, får väl råd fråga frisören vad hon tycker passar bäst helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fint det blev :) well done. vart tävlar du? fint kort på matilda å Vilja :D :D

2009-09-30 @ 11:28:00
Postat av: Johanna

Så fint det blev :) well done. vart tävlar du? fint kort på matilda å Vilja :D :D

2009-09-30 @ 11:28:15
Postat av: Anonym

så nu kommer ni båda va nyklippta o fina då.. :P

2009-09-30 @ 13:16:27
Postat av: Emelie

Det är bara en i söderköping, ska bara hoppa en 110 cm klass.

2009-10-01 @ 11:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0