FAAAAN BESLUTSÅNGEST

Åhh, jag som körde som en galning i morse för att hämta ut min jacka. Så när jag öppnar den va den lika snygg som jag trodde MEN. Jag hatar det där ordet MEN den är så kort. Alltså den är midie kort framtill och ännu kortare bak! Gör att den kommer vara alldeles för kall att använda när det blir kallt ute :( Sen är den så tight i armarna så jag kan heller inte ha någon tjock tröja under.
Faan, nu är jag as ledsen! Vet inte hur jag ska göra...



Snacka om besluts ångest! Behåller jag den måste jag hitta någon annan jacka med som inte är alltför dyr..
Får vänta någon dag och fundera på saker.
Vad tycker ni jag ska göra?! Snälla hjälp mig jag har panik!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh shit så jäääkla snygg! typ den snyggaste jackan jag sett!!! jag skulle nog behåll den om jag va du men jag förstår att det är lite segt när den är sådär kort o tight i armarna.. säg till om du vill sälja den;)

2009-09-17 @ 20:14:17
Postat av: Johanna Djerf

skit samma, du får väl frysa i vinter emelie! haha

2009-09-17 @ 23:30:25
Postat av: korven

haha typiskt johanna o säga, ja ska mäta min men ja kan lova dig att den inte är lång gör det imorgon

2009-09-18 @ 00:06:14
URL: http://annacorvera.blogg.se/
Postat av: emelie

men anna min är 36 cm lång...

2009-09-18 @ 08:03:36
Postat av: Linnea Granström

Så grymt snygg jacka! :)

2009-09-21 @ 08:22:31
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0