DOLT NUMMER!!!!!!

VEM FAN ÄR DET SOM HÅLLER PÅ ATT RINGER TILL MIG FRÅN DOLT NUMMER OCH INTE SÄGER NÅGOT NÄR JAG SVARAR?!
PERSONEN RINGDE MIG X ANTAL GÅNGER I SÖNDAGS MORSE OCH NU IGEN FÖR NÅGRA MINUTER SEDAN.

VILL DU MIG NÅGOT, RING GÄRNA MEN ÖPPNA KÄFTEN MED SÅ JAG FÅR VETA VAD DU VILL SÅ KANSKE JAG KAN BESVARA OM DU HAR NÅGOT DU UNDRAR ÖVER!





Fan vad jag stör mig på allt och alla idag. Är en jävla pms kärring så det skriker om det. Är så jävla missnöjd med allting och känner verkligen att jag behöver en förendring i mitt liv! När jag tänker tanken på vad jag ska bli när jag blir äldre känner jag mig som ett stort jävla frågeteckan. Fan fan fan. Var jag tvungen att leva sånt "dubbel liv"?! Kunnde jag inte bara ha blivit en ren häst tjej som inte var så intresserad av världen där ute?? Jag vill verkligen ha båda delarna i mitt liv för jag klarar mig inte utan varken det ena eller det andra. Självklart går hästarna i första hand. Det behöver vi inte ens diskutera. Men just därför gör det allting så komplicerat. Jag kan inte direkt flytta iväg och plugga, vilket jag heller inte vill om det inte skulle vara i Stockholm. Och i sthlm funkar det inte med hästen osv. Ohhh....
Om jag bara kunnde somna ikväll och vakna upp i morgon och allting var fixat... Det är inte kul att börja bli vuxen.....

Kommentarer
Postat av: anna

ärligt, nån som ringer dig med? ja har haft en som ringt tre gånger idag. en gång igår o i söndags morse :S ja som trodde de var jobb på G fast dålig sändning, kasnke är nån idiot som ringer runt ? :

2009-09-08 @ 21:40:06
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: emelie

Amen shit!! Nej nej, då är det någon idiot som håller på o ringer. Undra bara vem det kan vara??

De har ju ringt oss samma dagar och undefär samma tidpunkter :S

2009-09-09 @ 09:02:37
Postat av: anna

Det är helt skumt. Säg till om du får något mera skumt samtal så gör ja desamma.

2009-09-09 @ 10:19:21
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Självklart gör jag det!!

2009-09-09 @ 10:27:14
Postat av: Cicci

spionerna anna o emme är på g.. =) haha hoppas ni får fast tjuven i dramat haha...

2009-09-09 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0