AJ FAAAAN

Alltså usch vad jag blir ledsen. Jag har verkligen väntat på att jag ska få gå ut denna helg och ha lite kul. Men SJÄLVKLART så fick jag skit ont i magen igår IGEN.
Tänkte att det skulle hjälpa om jag sov ut i morse men icke sa nicke. Nu när jag är hemkommen från stan gör det jätte ont :( Vet inte om jag kan följa med och fira Robert i morgon kväll... Faaaan...
Jag som har allt fixat med smink och kläder!

Förstår inte, jag har vart frisk som en nötkärna hela mitt liv. Men sen ska självlart helvetet komma. Allt på en gång. Magsåret som jag hade fick jag massa medicin som jag skulle äta så skulle såret läkas. Endast på 2-3% läker det inte på. Vet inte om jag ären av dom?! Men något fel är det.. Typ en svidande eller ilande smärta på ett specifikt ställe i magen.
Om det inte är magsåret är det ju garanterat något annat fel. Men jag vet inte. Vill inte gå till läkaren igen.
Får se om jag får en kallelse när jag får veta provsvaren eller om jag måste boka en tid innan.

Fan jag är liksom 23 år. Känner mig som en gammal kärring som sitter hemma och gnäller. För jag är verkligen inte så i vanliga fall. Jag är bara så jävla trött på att ha ont! Jag är rädd oxå för det är en väldigt lustig känsla. Och jag vill verkligen inte bli sjukskriven eller ta fler mediciner.

Hoppas turen kan vara på min sida så jag kan vakna upp i morgon och vara som alla andra, kunna leva som alla andra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0