TÄVLINGEN INSTÄLLD

ÅHHH! Allt bara skiter sig! Vitnos och jag är verkligen en topp form just nu och jag hade sett fram emot tävlingen så mycket som var på söndag (trodde jag). Sen kommer Erik i stallet och säger att tävlingen är i morgon. Jag trodde först att han skämtade men det var jag som hade kollat fel datum. Jag som hopptränade igår och skulle dressyr träna idag. Sen tävla i morgon, det skulle bli för mycket. Så jag sket i att träna dressyr idag. Ringde runt på jobbet för att se om jag kunnde ta ledigt i morgon eftersom jag skulle ha jobbat då och vara ledig söndag.

Så jag satt mig upp och red 20 minuter i ridhuset (behövdes inte mer då han var så fin). Sen när jag putsar alla grejjer får jag reda på att tävlingen är inställd pga kvarka!! FAAAAAN.

Nu missade jag både dressyrträningen och tävlingen. JÄVLA SKIT.

Funderar på om jag ska gå ut i morgon istället.. Busta kommer ju till otten. Ska ni gå ut??


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh nej vilken OTUR!

2009-10-02 @ 12:42:08
Postat av: anna

Tror inte det blir att gå ut. Men man vet ju aldrig.

Vilket skit me tävlingen. =(

2009-10-02 @ 13:49:41
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh nej sån otur!=/ japp imorgon blir det otten för min del iaf:D

2009-10-03 @ 01:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0