SHOES

Åhh, gud jag har shopping förbud tills nästa lön. Jag SKA verkligen börja spara så mycket jag bara kan så jag kan flytta hemmifrån snart. Längtar så jävla mycket kan jag säga och jag kommer inreda GRYMT! Alldeles i min egna stil och det kommer vara utöver det vanliga (jag är inte rädd för att ta ut svängarna), det kan jag lova ;) Självklart kommer ni få se när den dagen kommer men ni hänger väl kvar här på bloggen hoppas jag?

Jag sitter iallafall och dreglar över massa skor som jag har hittat (se men inte köpa denna månad). Självklart vill jag ha de lårhöga men jag visar inte dom eftersom jag redan tvingat er se dom flera gånger :P
Här har ni lite snyggingar iallafall..



Sjyssta va? Alla tre kommer från www.have2have.se . Snart börjar Svenska hollywod fruar, mitt bästa program. Ska drömma mig bort i deras lyxiga vardag...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har ett par skor som ser exakt likadana ut som dom i mitten fast dom är från topshop! åh dom är så fina men jag kan inte ha dom för dom är lite för höga för mig hehe..har bara använt dom en gång=/ typiskt!

2009-10-08 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0