SÅ SNYGG MAKE!

Var inne på denna blogg http://micromiss.se/. Har läst den nu ett tag och tycker faktist att den är skit bra!
Kolla in vad snygg fest make!! Jag dör.



Bilderna är från hennes blogg.

Gud jag är så sugen på att shoppa loss på Make Up Store. Behöver ha massa nya saker.. Vissterligen har jag redan ganska mycket skuggor från dom men jag ÄLSKAR att shoppa loss där. Det känns lite lyxigt att unna sig massa olika ögonskuggor osv. Dessutom blir det ju tusen gånger roligare att sminka sig. Ska även OM jag får en bra lön gå ner till Skin And Beauty och köpa lite Deceleor prudukter till ansiktet. Har redan en natt kräm som är så jäävla bra, måste iallafall ha till ögonen med. Men vi får se.. Måste få lönen först innan jag planerar massor. Ska ju faktist spara med :S

Kommentarer
Postat av: jenny

Sjukt snygg make!!!

2009-10-21 @ 13:29:51
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0