PARTY LIKE NEVER BEFORE

Det kanske inte är någon vidare bra ide av mig att tagga så mycket inför helgen (har en tendens att parta för ca 10 människor när jag är ute). Men jag är så sjukt party sugen så jag kan knappt kan vänta tills på lördag.
Hoppas hoppas bara att min underbara vän Miriam blir frisk snart så att hon kan komma hem från Norge och joina oss. Jag saknar henne så mycket! Men Agnes kommer iallafall. Ska bli såå jävla roligt!
Funderar bara på vad jag ska ha på mig.. Ska INTE köpa något nytt. Det har jag verkligen INTE råd med.
Ska någon av er ut på lördag? Jag ska iallafall både till Otten och Hugo, hoppas vi ses där??


 

Kommentarer
Postat av: anna

jag ska ju ut. men till Palace jueee.

2009-10-28 @ 10:07:16
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men åååhh!

2009-10-28 @ 11:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0