MYSIG MORGON

Jag har inte dressyr träning idag förrens klockan 10.30 så jag hade tänkt att ta en sovmorgon. Men när jag för en gång skull kunnde sova så vaknar jag att något tungt hoppar upp i min säng och lägger sig rakt på mig så jag måste flytta undan!
Inte nog med det, han håller på att ta sin tass på mig hela tiden och vill att jag ska klappa honom.
Så nu ligger vi har i sängen, jag är klarvaken fast jag inte hade behövt vara det.
Men vad gör man inte för sin älskade hund :) Jag fick en mysig start på dagen iallafall!



Ps. Lägg märke till hur mycket han har dreglat i sängen ;P

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha känner igen det där precis, speciellt med tassen och dregel fläckarna. Min hund gör exakt lika dant, varenda morgon. Ibland vill man bara slänga ner honom samtidigt är det ju så mysigt =)!

2009-10-28 @ 17:43:26
Postat av: emelie

Haha jaa. men de är så söta så det går ju inte att säga nej :)

2009-10-28 @ 19:56:08
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh vilken himla söt hund du har!! ser ju hur gosig ut som helst!:)

2009-10-28 @ 23:24:39
Postat av: Emelie

Jaa, visst är han fin? Han är 12 år med så han har så himla mycket lös hud på kroppen så han är jätte gosig. Min bästa vän :)

2009-10-29 @ 08:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0