GISSA VART JAG SKA??

YEEEEY! Om ca 3.5 månad åker jag utomlands med familjen plus ett annat ganska stort sällskap.
Den 30 januari åker vi från Arlanda till Miami, bor där en natt för att sedan gå på världens mest underbaraste båt som vi åket med även förra året, nänligen Liberty Of The Seas! Är största kryssningsfartyget i världen (om inte den nya har kommit ut än?). Vi åker med båten i en vecka fast en annan rutt än förra gången.

Såhär kommer rutten se ut:

Dag 1 Miami, Florida
Dag 2 Till havs
Dag 3 Labadee, Haiti
Dag 4 Jamaica
Dag 5 George town, Grand Cayman
Dag 6 Mexico
Dag 7 Till havs
Dag 8 Miami, Florida

Båten lägger alltså till i dessa länder så man går av av spenderar hela dagarna där.
När vi går av båten så åker vi direkt till Orlando och även spenderar en vecka där :)

Här har ni lite bilder av båten och hotellet vi ska på på i orlando.





Syrran och jag i Miami


Bild från förre året när vi skulle gå på båtern från Puerto Rico, är dock kväll det därav att det är så mörkt och dåligt kort. Men ni ser ju hur jävla stor båten är! Denna gång har vi även bokat hytter så vi har balkong ut mot havet. Wihooo :)

Och så hotelet..

 





Kommentarer
Postat av: tess

fy tusan så fuskigt!!

2009-10-08 @ 13:46:00
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Guuud så underbart!! avis jag blir då!! :)

2009-10-08 @ 18:39:41
Postat av: Elin

Jag är avundsjuk:( Kan du inte packa ner mej i din resväska?(A) Kommer in och hälsar på dej idag:)

2009-10-09 @ 08:32:54
Postat av: Jenny

Fy faaan va underbart då!!!! avis ja blir.

2009-10-11 @ 16:37:19
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0