FRIDAY MORNING

Godmorgon på er..

Sitter här och väntar på att mina ägg ska bli klara, äter ju två st varje morgon. Idag blir det inget stallet förrens ikväll. Jag jobbar 9.45-17.00 idag. Så är det någon som vill äta lunch med mig vid 13-tiden?? Det är så himla tråkigt att ha en timmes rast själv. Normalt sett tar jag ju inga raster eftersom jag äter innan jag börjar jobbet.
Ikväll blir det Idol med tjejerna. Ska bli jävligt roligt att se! Helgen blir annars lugn, jag jobbar 9 dagar i rad nu fram till nästa helg så det blir ingen utgång för mig denna helg heller. Visst är jag duktig? Håller i pengarna och tänker på mitt magsår ;)
Nästa gång det blir party för mig är den 31:e okt eftersom Bella fyller år då och ska ha fest. Tyvärr hinner inte min klänning komma tills dess (kommer veckan efter!) så jag får väl rota i garderoben eller något.

Jag var föressten inne på Din Sko igår.. Såg de där skorna som alla bloggare pratat om som är så jävla höga. Nu testade jag de inte men jag tyckte att de var ganska fula faktist. OKEJ, det är sexigt och snyggt med höga skor men dessa var bara för mycket tyckte jag. När jag ser de påminer de mig om sådana skor som typ sådana där goth (heter det så?) människor har.. Ni vet sådana med massa platå??
Nu har jag somsagt inte testat dom.. Någon av er som gjort det? De kan ju alltid vara finare på.. Annars får jag nog ta och göra det om jag är ensam på min rast hehe :P




PS. När jag var inne på min blogg såg jag att vissa ord länkar till hemsidor, det är absolut ingenting som jag har gjort utan kommer av sig själv :S Ska försöka ta bort det.. Bara så ni vet så ni behöver inte klicka på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0