EN SEN DAGENS

Godkväll

Är hemma från jobbet nu, var ute och gick en sväng med Totte med (min hund) och nu sitter jag här :)
Skönt att denna måndag är över nu iallafall.. Var helt jävla stendött i butiken idag. Såå otroligt tråkigt!
Jag bjuder er på en sen dagens outfit iallafall.
På mig har jag skinnjacka med nitar från H&M, stickat från Resteröds, skor vagabond och väska Tiger.



Föressten, till er hästintresserade, jag håller på att försöker ladda upp filmer från tävlingen men det har hänt något så att det vara är ljud och ingen bild :S Ska se om jag kan få ordning på det, ha lite tålamod bara :)

Kommentarer
Postat av: läsare

gillar ditt hår.. det ser så glansigt ut! Använder du någon inpackning? isåfall vilken?

2009-10-12 @ 20:31:34
Postat av: Emelie

Hej!Jasså, jag som HATAR mitt hår för tillfället hehe. Men nej jag använder bara vanligt balsam. Mitt hår är ganska "fint" av sig själv men ibland har jag kört med Revelons inpackning/toning som går på 3 minuter. Den är bra, testa! Finns i olika färger..

2009-10-12 @ 20:54:49
Postat av: Emma - Foto m.m.

Nu kikar jag kläder här till fotosessionen, detta är snyggt i alla fall. Gillar jackan!

2009-10-12 @ 22:29:25
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma - Foton m.m.

Ahh synd, ja de ahde de varit :)! Ja men gör de, du har ju massa fint så bara o ta nått :D! okej nae men det är inget måste :)!

2009-10-13 @ 11:20:13
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0